Connecten: internet en apparaten, maar vooral mensen met business

Connecten. Dat willen we allemaal. Soms om persoonlijke doelen te behalen (eindelijk lief zijn voor je vrouw door er dit keer wél aan te denken om een bosje bloemen mee te nemen voor jullie trouwdag), soms om professionele doelen te behalen. Maar vooral omdat connecten – ook wel verbinden in het simpel Nederlands – leuk is. Of beter gezegd… leuk KAN zijn. En wel op de volgende manier.

Verbinden op een leuke manier als collega’s

Je Wi-Fi doet het zoals je wenst. Je apparaat doet het zoals je wenst. Maar toch lukt het niet om op de juiste manier dat bestand te delen met jouw collega. Oh, oh… Nu heeft hij volledig toegang tot jouw persoonlijke OneDrive. Hoe je het voor elkaar hebt gekregen? Geen idee. Hoe je het weer ongedaan krijgt? Dat weet je al helemaal niet.

Connect met je collega en vertel hem dat je per ongeluk op de verkeerde wijze een document hebt gedeeld. Wie weet, heeft hij wél enig idee hoe het wel moet en zelfs hoe je het weer ongedaan kunt maken. Maar hoe verbind je dan? Heel simpel: via Skype bijvoorbeeld.

Al eens over de ontelbare mogelijkheden gelezen als het gaat om een Office 365 migratie?

Connecten met KB-IT als sparringspartner

Bij meerdere klanten geven wij workshops. Op deze manier verbinden wij onze kennis met de werkzaamheden van jouw medewerkers. We leggen bijvoorbeeld de Outlook agenda uit. Want hoe vervelend is het, dat die opdringerige collega ALWEER iets in jouw agenda heeft gezet zonder jouw toestemming? Hoe vervelend is het als jouw oh-maar-ik-ben-veel-te-druk-collega altijd haar agenda op bezet in blokken van twee uur met maar een kwartiertje er tussen? Zo kan je toch niet een afspraak plannen?

Dat vinden wij nou ook. Door onze kennis te delen – zonder al te technisch te worden – krijgen jouw medewerkers ook deze kennis en wordt het een stuk makkelijker en vooral leuker om te connecten.

Ook een workshop op maat? Vraag het ons!

Connectivity gaat, zoals je in de bovenste twee simpele voorbeelden hebt kunnen lezen, om veel meer dan internet en apparaten. Ja, als het allemaal werkt zoals het zou moeten werken, is dat wel héél makkelijk. Maar mensen en business verbinden, dat is waar het om gaat. Al eerder vertelde Tom in zijn allereerste ‘De directie deelt’ over zijn visie op de klantbelofte van Domino’s. Jij hebt natuurlijk ook een klantbelofte en door die van binnen-uit waar te maken, ga je die realiseren.

Connectivity…