Klachtenafhandeling

Klagen mag

Bij KB-IT staan we voor kwaliteit. Dit betekent voor ons goede dienstverlening en daarvoor houden we graag rekening met de wensen van onze opdrachtgevers. Vragen en suggesties zijn welkom. Maar ook klachten nemen we maar al te graag. Wij geloven dat er altijd ruimte is voor verbetering. Niet ergens tevreden over? Laat het ons weten, dan kunnen we gericht helpen én onszelf verbeteren.

Laat je horen

Dit kan via mail, telefonisch of schriftelijk via deze gegevens. Vermeld hierbij naam, bedrijfsnaam, het e-mailadres en telefoonnummer en een duidelijke omschrijving van de klacht. Wij zullen er alles aan doen om de klacht zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 14 dagen) en naar alle redelijkheid op te lossen.

Wij gaan bewust en veilig met de gegevens om. Lees onze privacyverklaring.

 

Contactgegevens t.b.v. klachtenafhandeling

info@kb-it.nl
KB-IT
Postbus 404
7400 AK DEVENTER
0570-850 830

Millenials - uitgelicht